reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Brutenic

Michal Brutenic

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

explorer Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

As-salamu alaykum

Michal Brutenic

As-salamu alaykum

Teplo a každým dnom a nocou teplejšie. To je prvý dojem, ktorý som získal po prílete do hlavného mesta Kataru, Doha. Pred pobytom v Kuvajte som mal totiž niekoľko dní na spoznanie ďalšej arabskej krajiny. Katar bol pre mňa niečím iným. Iná kultúra, Iní ľudia, iný kraj ale stále to iste teplo. „V Kuvajte bude ešte teplejšie“ mi bolo povedané niekoľko krát. Ťažko sa tomu uverí, keď vám to povie osoba, ktorú stretnete na ulici pri 45 stupňoch. Osoba v tradičnom bielom odeve Dish Dash jazdiaci na Toyote Prado, tak ako sa patri na pravého Katarčana.

  • 13. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 20 448x
  • 46
Barcelona – mesto ktoré nespí.

Michal Brutenic

Barcelona – mesto ktoré nespí.

Už len pri spomenutí slova Barcelona si každý z nás predstaví slnko, more, pláže, futbal a všade prítomné stredomorské reštaurácie, predbiehajúce sa v ponúkaní svojich špecialít a tradičných španielskych jedál. Nechýba temperamentná hudba, tanec, kvalitné víno a horko krvní Španieli. Čo viac potrebuje našinec vedieť pri plánovaní dovolenky? Aby sme vám predstavili to najzaujímavejšie, poďme sa teda bližšie pozrieť na toto úžasné mesto plné života.

  • 1. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 834x
  • 14
Sanxenxo - Raxo (Galicia)

Michal Brutenic

Sanxenxo - Raxo (Galicia)

Sú to dedinky na západnom pobreží Španielska, v Galícii. Priletel som do Madridu. Zamrazilo ma, že najbližší autobus, ktorý ma privezie do Pontevedry, čo je mesto neďaleko týchto dediniek, pôjde o 8 hodín. Veď čo, pozriem si aspoň Madrid. Pokiaľ nevybuchujú metro stanice je to krásne mesto. Vlastne som dohromady veľa nevidel. Celých 8 hodín som strávil v “parque del retiro”, neveriacky sa prizerajúc, ako sa Španieli vedia odviazať. Prirovnal by som to k NYC Central parku. Minimálne 2 hodiny som pozoroval skupinu Kolumbijčanov hrajúcich na bubny. Rozdávali nielen hudbu, ktorú bolo počuť stovky metrov ďaleko, ale rytmus, dobru náladu a chuť sa pridať k nim.

  • 18. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 849x
  • 1
Xmas in New York?

Michal Brutenic

Xmas in New York?

Pár dní pred Štedrým večerom. Všetci to dobre poznáme, krok za krokom naplánovanú prípravu na tento “najkrajší deň” v roku, ktorá nám väčšinou časovo nevyjde a tak sa potom naháňame za “last minute” nákupmi. Ja som posledné Vianoce strávil na tom istom mieste, kde Kevin z filmu Sám Doma 2. Presne tak, avšak na rozdiel od neho som nebol Stratený v New Yorku. Bola to naplánovaná cesta plná očakávaní, za účelom zistiť ako sa F.R.I.E.N.D.S. alebo CSI pripravujú na štedrý večer...

  • 23. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 952x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu